
Walk&Talk
24/06 - 2026
For at styrke sammenholdet i klubben har Inge og Birte genoptaget “walk and talk” fra coronatiden.
Indtil videre er det blevet til to gåture – den første til Sybergland, mens den anden foregik i Lundsgaardskoven.
Turene var på h.h.v. 4 km. og 5,5 km., og begge afsluttet med medbragt kaffe og kage og masser af snak og hygge.
Har du tid, lyst og mod på en gåtur i hyggeligt selskab, så tag gerne med næste gang de to damer inviterer på walks. Hvis du ikke har mod på gåturen, så er der også altid mulighed for at støde til gruppen når det er tid for kaffe 😊
Du vil pr. mail modtage info om tid og sted.
