15.000 kr. doneret til Randers Krisecenter

I onsdags besøgte vi – en lille delegation – Randers Krisecenter. Vores Orange Dage kunstudstilling sidste år gjorde det muligt at donere 15.000 kr. Så igen tak til kunstnerne som donerede værker, som blev solgt til fordel for voldsramte kvinder. Vi vidste, at maleriet på billedet af Sebahate Rama Ganiu var ønsket af krisecentret, så det blev en gave til dem. Vi havde en god snak med leder Hanne Wardinghus Rugholm, og de har brugt donationen til oplevelser for beboerne. Her hyrer de kunstnere, musikere mm. til at komme hos dem. Det har de fået gode erfaringer med. Pia Laier som har Tegnefeen, og som også deltog i Orange Dage kunstudstillingen, har til stor glæde lavet tegne workshop for både børn og voksne. De er i gang med at arrangere et besøg mere af hende.
